Hvilket teleselskabet skal jeg vælge?
Hej, jeg er i tvivl om hvilket teleselskab jeg skal vælge. Jeg har set at mange teleselskaber tilbyde forskellige tillægstjenester i deres abonnementer, og det kunne jeg muligvis godt tænke mig at benytte. Dog er jeg usikker på om der er noget jeg skal være opmærksom på, og om der er nogen steder, hvor i kan stå inden for supporten. Kom gerne med jeres tanker, og skriv endelig hvis i skal bruge flere oplysninger.
Tak for nu, Majbritt.
Hej Majbritt
Tak fordi du skriver til os og vi vil selvfølgelig gøre alt for at hjælpe dig. Vi har nok brug for lidt oplysninger omkring dit forbrug, og hvilke tillægstjenester du kunne være interesseret i. Men ud fra de oplysninger vi har nu, bør du overveje følgende:
Med hensyn til abonnement og teleselskab er det vigtigt at kende til ens eget forbrug. De fleste teleselskaber tilbyder dog fri tale, men ofte kan du fravælge fri tale, og så tage f.eks. 15 timers tale og så få en lavere pris eller mere data med i købet. Det er tilfældet ved Telmore. Her tilbyder selskabet et abonnement som du selv kan skræddersy, og dermed få det som du ønsker. Selskabet tilbyder 7 tjenester som du får med i abonnementet, og du har mulighed for at vælge to former for at strikke dit forbrug sammen. Enten vælger du fri tale og 12 gb data eller 15 timers tale og 25gb data. Hvis du vælger alle 7 tjenester koster løsningen 249,-. Hvis du på forhånd ved at du ikke benytter film tjenesterne som HBO og tv2 play, kan du frabælge disse, og spare 50 kr. om måneden. Dog giver abonnementet fra Telmore Play mest mening hvis du vælger hele pakken.
Hvis du derimod spekulere på kundeservicen, bør du overveje Call me Mobil support samt kundeservice løsningen. Call Me har i høj grad fokus på servicen, og lader ikke kunder i stikken. Læs mere på deres hjemmeside.
Håber svarene kan bruges, eller er du meget velkommen til at sende flere oplysninger om dit forbrug.
Venlig hilsen
Redaktøren