Nyt abonnement og ny smartphone
Hej, jeg står i den situation at jeg skal have nyt mobilabonnement og ny mobiltelefon. Men synes det er en jungle at finde rundt i og har brug for jeres hjælp. Jeg har tidligere læst Majbritts indlæg, hvor i rådgiver rigtig fint. Jeg er i en lige anden situation en hende, da jeg er ikke har så stort et forbrug og at jeg ikke benytter de mange tillægstjenester som der f.eks. er i den løsning som i tilbyder Majbritt. Jeg bruger 4-5 timers tale pr. måned, nogle gange færre. Jeg bruger internettet meget begrænset og og har kun behov for 2 GB data pr. måned. Når jeg er hjemme, bruger jeg Wifi netværket som fungere rigtig fint.
Skriv gerne hvad i tænker, og skriv endelig hvis i skal bruge flere oplysninger.
Pft – Jytte
Hej Jytte
Tak fordi du skriver til os og vi vil selvfølgelig gøre alt for at hjælpe dig, ligesom vi hjalp Majbritt. Ud fra dine oplysninger bør du overveje følgende:
Med hensyn til abonnement og teleselskab er det vigtigt at du ikke køber et abonnement som indeholder mere end du bruger. Dit forbrug er i den lave ende så derfor anbefaler vi at du ser nærmere på lavprisselskaberne. Disse selskaber tilbyder også en rabat på smartphones. Når du tjekker priser og tilbud på smartphones, får du ofte større rabat hvis du tegner et større abonnement. Men her skal du ikke lade dig snyde. Rabatten på telefonen svare ofte ikke overens med abonnementsprisen, og med dig forbrug er der ingen grund til at betale unødvendige penge for et abonnement som indeholder en masse. Kig nøje på mindsteprisen for abonnement og telefon, og vælg ud fra dette. Kig nærmere på Oister, Callme og CBB for at finde det bedste tilbud!
Håber svaret kan bruges, og du finder frem til det rette!
Venlig hilsen
E-brevkasse.dk